Juan Rezzuto actúa no Centro Cultural Santa Emilia de Mondoñedo

AMariñaXa
Mondoñedo acollerá o 10 de marzo no auditorio un concerto homenaxe ás aviadoras españolas da aviación arxentina
santa_emilia
santa_emilia
14 abr 2024

O sábado 4 de maio, ás 20.00 horas, a sala de Santa Emilia en Mondoñedo viste de gala para acoller un concerto excepcional a cargo de Juan Rezzuto, un artista de renome que combina o seu papel como director artístico de WKMT London co de ser un asiduo nos encontros musicais no espazo. Este evento promete ser unha velada onde a música clásica cobrará un novo alento baixo a interpretación única de Rezzuto.

O programa da noite inclúe obras mestras que abarcan desde a Sonata na miña bemol maior, Hob XVI:52 de Haydn e a Sonata en Fa maior, K 332 de Mozart, ata unha selección de composicións de Chopin, entre elas a soada Fantasía Impromptu. É precisamente a inclusión de Chopin o que marca este concerto como unha ocasión especial, xa que Rezzuto de cando en cando incorpórao no seu repertorio, brindando á audiencia de Lugo unha oportunidade única de gozar da súa interpretación destas obras.

O que distingue esta presentación non é só a elección do repertorio, senón o enfoque persoal e renovador que Rezzuto achega a cada peza. Cunha visión fresca e contemporánea, promete reinterpretar estas composicións clásicas cun estilo propio, inxectando elementos novos como cadencias orixinais e xiros musicais inesperados. Esta aproximación persoal non só demostra o seu profundo respecto e entendemento da música clásica, senón que tamén reflicte a súa capacidade para dialogar con estas obras desde a súa singular perspectiva compositiva.

O concerto supón unha celebración da música clásica, vista a través do prisma dun intérprete que se atreve a explorar máis aló dos límites tradicionais. A elección de incluír a Chopin, un compositor que Rezzuto aborda con especial coidado e respecto, subliña o seu desexo de compartir co público de Lugo unha experiencia musical que, aínda que arraigada na tradición, é audazmente contemporánea.